Testni sistem web shopa
Reklamacije i povrati
Reklamacije i prigovori

Ako vam proizvod koji ste kupili u našoj internetskoj trgovini ne odgovara, javite nam se i vašu ćemo reklamaciju riješiti najbrže moguće.
 
Ukoliko ustanovite da kupljenim proizvodom niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda - odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe - ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili Reklamacijski zapisnik sa svim potrebnim podacima te nam isti dostavite na mail adresu info@uredidom.hr

Ubrzo nakon toga ćemo vam poslati, ovisno o opisanom razlogu nezadovoljstva, informaciju o:

- mogućnosti zamjene proizvoda
- povratu proizvoda
- povratu novca
- servisnoj usluzi (u slučaju potrebe popravka proizvoda)
- ostalim informacijama vezanim uz vaš prigovor ili reklamaciju

Povrat proizvoda ili zamjena

Proizvod/i koji želite vratiti ili zamijeniti mora/ju biti u original neoštećenoj ambalaži, te u identičnom stanju u kakvom ste isti zaprimili. Ako proizvod ispunjava sve prije navedeno (ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora, proizvod ne smije biti montiran, stavljan u uporabu), možete sami organizirati dostavnu službu. U slučaju korištenja usluge dostavne službe, napominjemo da Uredi dom kao PRIMATELJ ne odgovara za eventualna oštećenja u transportu.

Ukoliko sami organizirate prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija), potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Za eventualna pitanja slobodno nas kontaktirajte na info@uredidom.hr

Reklamacija kupljenog proizvoda

Ako ste zaprimili proizvod s tvorničkom nedostatkom, molimo vas da ispunite Reklamacijski zapisnik te slijedite upute u istom kako bismo na obostrano zadovoljstvo čim prije riješili nastalu situaciju. Na poslanu reklamaciju odgovorit ćemo u najkraćem vremenskom roku ili najkasnije unutar 14 radnih dana.

Ako ste prilikom preuzimanja vaše narudžbe primijetili oštećenja na ambalaži, skrenite pozornost dostavljaču na oštećenje i zatražite da isto evidentira. Ako kupac ne reklamira dostavljaču oštećenje ambalaže u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je kupac preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko nakon skidanja ambalaže utvrdite oštećenje na proizvodu, sačuvajte originalnu ambalažu i kontaktirajte Uredi dom u roku 14 dana od dana primitka robe na info@uredidom.hr

Detaljnije pogledajte u Općim uvjetima poslovanja Uredi dom

Nadamo se da ćemo vaš prigovor/reklamaciju riješiti na obostrano zadovoljstvo.

U slučaju neriješenih prigovora, potrošači mogu potrošački spor rješavati putem tijela za ARPS, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16). Trgovac Uredi dom  će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.zanimati.