Ovi Uvjeti primjenjuju se na kupce potrošače – fizičke osobe koje sklapaju ugovor o kupoprodaji izvan poslovnih prostorija i ugovor o kupoprodaji na daljinu (online-prodaja ili web-prodaja ili internet- prodaja, te djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti ( u daljnjem tekstu: Kupac).
Trgovačko društvo Armal sa sjedištem u Mrkšina ulica 52D, 10020 Zagreb, OIB: 02300129401, obavlja svoju registriranu djelatnost prodaje na daljinu (www.uredidom.hr) isključivo pod ovim Uvjetima. Kupac je obvezan prihvatiti ove uvjete prodaje, ukoliko se odluči na kupnju, a neposredno prije negoli realizira kupnju.
Uvjeti narudžbe
1. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na „uredidom.hr“, a uza svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda, cijeni, cijeni dostave kao i drugi podaci.
2. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu“ klikom na link „dodaj u košaricu“. Odabrani proizvod se rezervira tako da će odabrani proizvod biti i isporučen. Uredi dom ne može utjecati na eventualne tehničke poteškoće u danom trenutku narudžbe zbog čega može doći do situacije da odabrani artikl nije moguće kupiti radi neraspoložive količine a o čemu se Uredi dom obvezuje obavijestiti Kupca te ponuditi alternativni proizvod ili izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Ako se ne izvrši potvrda i uplata u roku 24 sata, za opću uplatnicu 72 sata, rezervacija se automatski poništava. Uredi dom, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.
3. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link „Kupi“, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice za upis osobnih podataka. Nakon upisa osobnih podataka i odabira opcije dostave/osobnog preuzimanja u prodajnom centru, klikom na link ”Slijedeći korak” sustav Kupca upućuje na odabir načina plaćanja. Odabirom načina plaćanja te ovisno o odabranom, sustav kupca prebacuje na završni korak plaćanja. Po svim izvršenim koracima, Kupac je izvršio narudžbu proizvoda iz košarice I na e-mail adresu dobiva potvrdu o narudžbi. Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da Kupac unese sve tražene podatke.
4. Fotografija koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na internet stranicama navedeno „razne boje“, „razne veličine“, „razni oblici“ i slično. Uredi dom zadržava pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi.
Cijena
1. Cijene proizvoda su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u eurima te je u istima sadržan pripadajući PDV. Uredi dom istaknute cijene ažurira svakih sat vremena zbog čega postoji mogućnost da cijene u trgovini budu različite od cijena na „uredidom.hr“. No, sve navedene cijene vrijede za kupovinu online neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.
2. Uredi dom je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Uredi dom je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
3. Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile u trenutku izvršenja odnosno potvrde narudžbe.
Plaćanja
1. Plaćanje kupljenih proizvoda Kupac može izvršiti putem platnih kartica (kreditnih ili debitnih te virmanom), više informacija o uvjetima plaćanja saznajte OVDJE.
2. Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice.
3. Uredi dom Internet trgovina koristi Monri servis za Internet naplatu te garantira najvišu razinu sigurnosti podataka Kupca u vidu zlouporabe. Uredi dom Internet stranice koriste sigurnosni protokol Secure Socket Layer (SSL) i druge tehnologije i sigurnosne procedure po najvišim standardima. Razmjena osjetljivih podataka između sustava koji obavlja online plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem mreže koja je potpuno zaštićena od neautoriziranog pristupa. Osjetljivi podaci o vašoj kreditnoj kartici dostavljaju se online izravno autorizacijskom centru.
4. Uredi dom se obvezuje zaštiti privatnost podataka, uključujući osobnih podataka svih Kupaca na te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka odnosno drugim primjenjivim propisima.
Dostava
1. Rok za isporuku naručenih proizvoda iznosi 3 do 7 radnih dana računajući od trenutka zaprimanja sredstava na račun tvrtke (blagdani i vikendi nisu uključeni). Ukoliko se radi o dostavi na otoke rok isporuke može biti dulji od 7 radnih dana.
2. Dostava se obavlja radnim danom u periodu od 08:00 do 17:00 sati. Ukoliko Uredi dom iz bilo kakvih razloga nije u mogućnosti isporučit naručeno u roku od 7 radnih dana, Kupac ima pravo odustati od kupnje. Rok počinje od trenutka kada Uredi dom zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje i blagdani se ne računaju se u rok dostave.
3. Cijena dostave izračunava se po težini naručenog proizvoda (svaki proizvod ima naznačenu jediničnu težinu) a važeća je za cijelu Hrvatsku. Isporuka se vrši i na otoke sa *dodatkom na dostavu. Porez na dodanu vrijednost je uključen u cijenu dostave. Cijenu dostave možete vidjeti na LINK
4. Uredi dom naručene proizvode Kupcu dostavlja do ulaza u stambeni objekt (ne unosi robu u objekt). Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već samo do ulaza u zgradu. Kupac je dužan po obavijesti o dostavi osigurati nesmetan prilaz dostavnom vozilu, u suprotnom, Uredi dom će izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
5. Proizvodi će biti adekvatno zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac će biti kontaktiran od strane dostavljača minimalno jedan dan prije planirane dostave radi dogovora o točnom vremenu isporuke.
6. Prilikom primopredaje kupljene robe, Kupac je dužan odmah pregledati robu u nazočnosti dostavljača koji mu isporučuje robu radi utvrđenja:
- da mu je isporučen upravo naručeni proizvod,
- da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine
- da je proizvod bez vidljivih nedostataka
- da je uz proizvod priložena sva prateća dokumentacija (ovisno o vrsti proizvoda).
7. Ukoliko se pregledom predmetne robe utvrdi da je roba u cijelosti uredna po svim točkama (1.-4.), Kupac će u znak utvrđene ispravnosti isporučene robe dostavljaču potpisati maloprodaji račun ili otpremnicu, ovisno o tipu dostave.
8. Naknadni prigovore Kupca radi vidljivih nedostataka na proizvodu ili manje isporučene količine moguće je prijaviti u roku od 24 sata po primljenoj dostavi i potpisanoj dokumentaciji, a nakon navedenog roka Uredi dom prigovor neće uvažiti.
9. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja. Ukoliko se pregledom predmetne robe Kupca i dostavljača za uredi dom utvrdi da isporučena roba nije u cijelosti uredna po svim naprijed navedenim točkama od (1. do 4.), Kupac je dužan odbiti primitak takve pošiljke ili dijela pošiljke sa vidljivim nedostatcima.
Raskid ugovora, povrat i zamjena
1. Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora na način da se ispuni Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom Kupac izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti na adresu Uredi dom, putem pošte na adresu sjedišta: Mrkšina 52D, Sv. Klara, 10000 Zagreb ili putem e-maila info@uredidom.hr. Kupac može preuzeti obrazac na sljedećem linku: JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, dužan je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Ukoliko Kupac šalje obrazac elektroničkim putem, Uredi dom će u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku.
U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod na adresu Uredi dom o svom trošku, na adresu sjedišta: Mrkšina 52D, Sv. Klara, 10000 Zagreb u original neoštećenom pakiranju te pod uvjetom da proizvod nije bio montiran.
2. Za proizvod koji se vraća, Uredi dom se obvezuje u roku od 14 dana od dana kada je zaprimio obavijest o Jednostranom raskidu ugovora nakon što primi vraćenu robu a koja odgovara uvjetima iz točke 5 izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Povrat uplaćenih sredstava se vrši na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata uplaćenog iznosa.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Uredi dom o odluci raskida ugovora. Kupac vrši povrat robe o vlastitom trošku na adresu sjedišta: Mrkšina 52D, Sv. Klara, 10000 Zagreb. Ovlašteni kontrolor Uredi dom-a će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u trenutku preuzimanja.
a) da je vraćena upravo isporučena roba
b) da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine
c) da je proizvod bez vidljivih nedostataka
d) da proizvod ima original i neoštećenu ambalažu
Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Uredi dom-a utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), uredi dom je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati povrat izvršene uplate zbog neispunjenja svoje obveze temeljem izjave o jednostranom raskidu ugovora.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u sljedećim slučajevima propisanima u Zakonu o zaštiti potrošača:
a) Ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
b) Ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
c) Predmet ugovora roba koje je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Temeljem Zakona o zaštiti potrošača Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
3. Za proizvod koji se mijenja, Uredi dom se obvezuje u roku od 30 dana od dana kada je Kupac zaprimio artikle.
Kupac je dužan izvršiti zamjenu artikala najkasnije u roku od 30 dana od kada je zaprimio artikle. Proizvod/i koji želite vratiti ili zamijeniti mora/ju biti u original neoštećenoj ambalaži, te u identičnom stanju u kakvom ste isti zaprimili. Ako proizvod ispunjava sve prije navedeno (ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora, proizvod ne smije biti montiran, stavljan u uporabu). U slučaju korištenja usluge dostavne službe, napominjemo da Uredi dom kao PRIMATELJ ne odgovara za eventualna oštećenja u transportu. Ukoliko sami organizirate prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija), potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. Ovlašteni kontrolor Uredi dom-a će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati da li je ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u trenutku preuzimanja.
a) da je vraćena upravo isporučena roba
b) da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine
c) da je proizvod bez vidljivih nedostataka
d) da proizvod ima original i neoštećenu ambalažu
Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Uredi dom utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), Uredi dom je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati zamjene zbog neispunjenja svoje obveze.
Reklamacije i prigovori
Prigovori i reklamacije vezano za neispravnost ili nedostatke proizvoda upućuju se pisanim putem:
Pravilno popunjenim REKLAMACIJSKIM ZAPISNIKOM poslanim na mail adresu info@uredidom.hr
Kontakt stranici sa priloženim fotografijama proizvoda ako se radi o vidljivom nedostatku.
Uredi dom će odgovoriti na zaprimljeni prigovor u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana, računajući od dana primitka prigovora, s time da će odmah po primitku prigovora, Kupcu potvrditi da je zaprimio prigovor.
Prigovori zbog skrivenih nedostataka na proizvodu
Kad se nakon primitka proizvoda od strane Kupca pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda (skriveni nedostatak), Kupac je dužan pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku obavijestiti Uredi dom bez odgađanja.
Protekom zakonskog roka za isticanje prigovora zbog skrivenih nedostataka na proizvodu, računajući od dana preuzimanja proizvoda, Kupac gubi pravo na izjavljivanje prigovora zbog skrivenog nedostatka, osim u slučaju kada se radi o proizvodu za koji je proizvođač izdao jamstveni list (garanciju), u kojem slučaju Kupac ostvaruje prava prema uvjetima iz jamstvenog lista.
Kupac uz prigovor mora priložiti račun o izvršenoj kupnji za robu za koji ističe prigovor.
Uredi dom neće uvažiti prigovor kada Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu: a) slavine, b)tuš kade, c)kupaonski namještaj, d)kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom; b) bojlere, klima- uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje, servisiranja nije poštivao upute proizvođača; c) ako je proizvod ugrađen protivno pravilima struke. Upozorava se Kupac da prije ugradnje keramičkih pločica vodi računa da se ugradnja izvrši sukladno pravilima struke i uputama proizvođača.
Uvjeti iz jamstvenog lista za proizvod
Za proizvode koje prati jamstveni list vrijede uvjeti koje je proizvođač/prodavatelj naveo u jamstvenom listu.
U svakom slučaju jamstvo neće vrijediti ukoliko Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu: a) slavine, tuš kade, kupaonski namještaj, kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom; b) bojlere, klima-uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje nije poštivao upute proizvođača. Jamstveni list datira, ovjerava i potpisuje ovlaštena osoba Uredi dom-a. Potrošač je obvezan čuvati jamstveni list za vrijeme trajanja jamstva zajedno s ispostavljenim računom i otpremnicom.
Odgovornost Uredi dom stranice za troškove elektroničkog komunikacijskog prometa
Usluge koje Uredi dom pruža u okviru usluge online kupnje na www.uredidom.hr web stranicama ne uključuju troškove koje posjetitelji stranica snose koristeći računalnu opremu i usluge za pristup stranicama.
Uredi dom nije odgovoran za troškove elektroničkog komunikacijskog prometa, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći niti ne snosi odgovornost za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internetske veze prilikom korištenja usluge online kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve pogreške prilikom procesa kupnje, Kupac se može obratiti prijavom na e-mail adresu info@uredidom.hr, kako bi ista bila otklonjena na najbrži mogući način.